Gde sam bila i šta sam radila?!

20:04

S obzirom na to da me neko vreme nije bilo i da sam totalno zapustila blog, rešila sam da tome posvetim mini post i objasnim onima koji su posećivali moj blog i dok me nije bilo (da, blog je prešao 100 000 pregleda, iako nisam bila aktivna par meseci). 




Šta se zaista desilo?
Paa, ništa toliko specijalno. Naiđu neki momenti u mom životu kada mi se glava zasiti svega. U ovom slučaju, to je bilo i pisanje postova. Nisam želela ništa na silu da radim i da pišem, jer to onda nije to. U međuvremenu je naišlo i dosta posla ( mature, svadbe, rođendani...), pa letovanje, i skitanje po Crnogorskom primorju, koje se malo (ne)planski odužilo, i kada sam se konačno stacionirala na jedno odredište, reših ponovo da se vratim mom jedinom hobiju. Moram odmah da naglasim da ni sada postovi neće ići često, ali biće ih. Za one proizvode za koje budem smatrala da su vredni pažnje, pisaću recenzije, kako bih olakšala nekom od vas prilikom kupovine istog. Neću više tako često izbacivati postove tipa "haul" ili "kupovina" i slično, mislim, koga zanima šta sam ja to kupila? 
Iako me nije bilo na sopstvenom blogu, pratila sam sva dešavanja i postove devojaka iz naše blogozajednice. Moram da kažem da sam primetila da se ta ista zajednica dosta proširila i da ima mnogo novih kvalietnih blogova, ali i onih na kojima možete da pročitate i ne tako pametne i korisne stvari i zato smatram da se malo blogovanje "otelo kontroli" - u smislu da devojke/devojcice bukvalno trče i kupuje razne proizvode samo da bi imale o čemu da pišu, pri tome se zapitajte koliko je ta recenzija iskrena.Elem, bila je ovo "manja" digresija, sada da se vratim na temu. Hoću da se zahvalim svima koji su moj blog posećivali i dok nisam bila aktivna - da se ne lažemo, dugo vremena uopšte nisam ulazila ovde. Sada nastavljam gde sam stala, u skorije vreme očekujte par recenzija proizvoda koje sam "ulovila" na odmoru i koji su me oduševili.

You Might Also Like

10 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu