Golden Rose paketić - prvi utisci

11:46

Nedavno sam kod Lidije i Tanje ( sa bloga Good Morning Gorgeouss ) u nagradnoj igri osvojila ovaj divan Golden Rose paketić. S obzirom na to da Golden Rose mnogo volim, i da ni jedan proizvod iz ovog paketića ranije nisam probala, radovala sam se isprobavanju i testiranju.




Kao što već na fotografiji iznad vidite, paketić je sadržao GR ruž iz linije Vision Lipstick u nijansi 115, GR olovku za usne Dream Lips Lipliner u nijansi 512  i GR lak za nokte, Color Expert u nijansi 52.
U ovom postu ne bih da dužim priču, samo ću da kažem da su boje u potpunosti moje. Ruž i olovka se divno slažu, boja je rozikasto/baron/boja mesa, zaista nosiva i za dan i za veče.Ruž je kremast, lako razmaziv i pigmentovan,dok je olovka nešto suvlja i ja lično je ne bih preporučila da se nosi kao ruž.
Što se laka za nokte tiče, obožavam ovakve nijanse. U prirodi je malo svetliji, i baš nude ( na fotografiji je više narandzast). Kada detaljno istestira proizvode, biće recenzije posebno sa fotografijama ruža i olovke na usnama i laka na noktima.







Levo na fotografiji ispod  je olovka, a desno ruž.



Da li vam se dopada moj osvojeni paketić?
Da li koristite neki od gore prikazanih proizvoda i kakvi su vaši utisi?


You Might Also Like

10 коментара

  1. Nisam koristila GR proizvode, ali mi se karmin i olovka za usne čine ok :) Super post!

    ОдговориИзбриши
  2. Super onda što je paketić stigao u prave ruke i što ti se dopada :) Namera nam je i bila da odaberemo nešto univerzalno i nosivo a što bismo i same mackale. Jedva čekam da vidim na usnama tu kombinaciju a lakić znam već kakav je jer ga imam :) L.

    ОдговориИзбриши
  3. Olovka je nesto extra... bas bas bas mi se svidja... iskupila sam ih cetiri komada! :D
    Lak mi se isto svidja, dok jos uvijek nisam probala karmin iz ove linije... ovaj tvoj je posebno lijep i najvjerovatnije cu otici da vidim kakvi su! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Cao, nominovala sam te za Liebster award tag. :)
    http://beautybyketi.blogspot.com/2015/03/tag-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao :) Hvala puno na tagu, ali vec sam pisala taj tag, pa ne bih da se ponavljam :)

      Избриши
  5. Nijanse ruza i olovke su savrsene. Obozavam jarko crvene nijanse karmina. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo nije jarko crvena, lose je kamera prenela nijansu, vise je tamnija boja mesa :)

      Избриши
  6. NIsam koristila GR proizvode ali ova boja laka je predivna!

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu