Prvi Insta Post ♡

12:28

Primetila sam da su instagram postovi veoma popularni na blogovima, pa sam iz tog razloga želela da "izbacujem" svakog meseca po jedan Insta Post. S obzirom na to da je Januar mesec iza nas, u ovom postu naći će se fotkice koje su meni obeležile taj mesec. Moram odmah da kažem da meni mesec Januar nije toliko zanimljiv i uzbudljiv. Osim par dana praznika, ništa preterano zanimljivo mi se nije dešavalo, iskreno, jedva sam čekala da prođe, jer nekako odmah imam osećaj da smo bliže proleću.





Srecna Nova Godina! ☆☆☆


Šetnja po Ušću i moje nove patikice (nema
veze što je bio 10. Januar, a patike za proleće/leto).


Moj Make Up (ne)red.♡


Istina! :)


Omiljena četkica za oči. ♡


Nova lepotica...♡


Šminka sa Aura Gliterima 109 ☆



Novi omiljeni parfem ♡.


Najava za post...


Da li volite ovaj tip postova?
Btw, možete me pratiti na Instagramu---> danasavic_makeup
♡♡♡


You Might Also Like

14 коментара

  1. Jako mi se dopada ovo sa gliterima,još kad bi ja umela tako da se namažem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije nista tesko, malo osencis orbitalni luk, a na pokretni deo kapka u tankom sloju naneses bazu za glitere ili providni lepak sa trepavice, na to utapkas glitere i izvuces eyeliner, i to je to :)

      Избриши
    2. Još samo kad bih znala da izvučem eyeliner :D. Hvala na strpljenju da mi objasniš :*

      Избриши
    3. Nema na cemu, na YT imas super tutorijala, mozda ti pomognu :) :*

      Избриши
  2. Ne znam šta bih prije pohvalila - tene ili obrve. Nadam se da ću u skorije vrijeme i ja takve da nabavim, samo u nekoj drugoj boji, jer sam zaljubljena u njih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jao ugrabila sam ih na nekom extra snizenju, da je bio ovaj model u jos nekoj boji, uzela bih dvoje :D

      Избриши
  3. Iako se pratimo na Instagramu, uvek volim da pogledam ovako sve sličice na okupu za slučaj da mi je neka promakla :) Ne znam šta bih pre komentarisala, puno je stvari baš po mom ukusu :D L.

    ОдговориИзбриши
  4. Volim ovaj tip posta! Ja ga ne pišem jer mi je nepraktično slike sa kompjutera prebacivati na mobitel, pa na instagram...postoji li neki jednostavniji način za stavljanje slika na instagram?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa ja sve fotke koje kacim na instagram uglavnom slikam sa telefonom :) eventualno neke koje slikam fotoaparatom, ubacim na komp pa na telefon, ali to je jeko retko :)

      Избриши
  5. Divan post, a oci su prelepe, nisam mogla da verujem. ♥

    bartalove.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam Versace :-) meni je omiljeni Crystal Noir, sa njim ne možeš pogrešiti! Super ti je makeup (ne) red, nekako mi je lakše kad vidim da nije samo kod mene tako po ceo dan... :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probacu i taj parfem, sigurno, cim mi malo ovaj dosadi :) Jao kod mene je ovako svaki dan po ceo dan:D

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu