Colors Of The Rainbow TAG!

10:40

Pre otprilike 5 nedelja, draga Tijana sa bloga ja volim kozmetiku  me je nominovala za Colors Of The Rainbow TAG. Naime, radi se o tome da za svaku duginu boju treba da izdvojim po jedan proizvod. Koliko sam u tome bila uspesna, videcete u daljem tekstu.






Crvena: Za ovu boju odabrala sam jarko crveni ruz Golden Rose Lipstick 65. Nisam neki ljubitelj crvenih ruzeva, ali ih imam nekoliko u svojoj kolekciji.

Narandzasta: Balea Mleko za kosu  Mango + Aloe Vera. Proizvod koji koristim nakon svakog pranja kose, kao zastitu od toplote.

Zuta: Svima vec poznata Freeman maska za lice, Clay Mask Mint & Lemon. Skoro sam je otkrila i moram priznati da je odlicna.

Zelena: Velnea linija za negu kombinovane koze, a proizvod koji izdvajam jeste Cleansing Lotion.

Plava: Naravno, Mixa Baby Cleansing Water, nista bez nje. :)

Ljubicasta: Balea  Purple Kisses gel za tusiranje koji predivno mirise. Po meni, nekako zimski miris, ako to ima smisla. :)  

To bi bio ukratko moj odgovor na  zadati TAG. 
Nisam zelela da duzim pricu o ovim proizvodima, jer su se manje-vise
 svi vec spominjali na blogu.
 



You Might Also Like

0 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu