Taft Perfect Flex Mousse & Hair Spray

16:14

Nedavno sam od Henkel-a na testiranje dobila dva proizvoda za stilizovanje kose od Schwarzkopf-a , Taft Perfect Flex Mousse i Hair Spray , pa je red da napisem svoje misljenje o ovim proizvodima.




Proizvode za stilizovanje kose ne koristim, iz razloga jer mi je kosa ravna i ni jedna pena niti lak ne moze da pomogne prilikom pokusaja pravljenja lokni, talasa i slicnog. Tako da sam prestala da je mucim i totalno digla ruke od bilo kakvog pokusaja, jer prosto, moja kosa ne zeli da saradjuje. Penu sam odavno prestala da koristim, cini mi se da je to bilo kad sam krenula u srednju skolu, dakle pre 8 godina. Sto se laka za kosu tice, njega koristim kada zavezem kosu u rep i  "nalakiram" cuperke koji strce iz glave. :) Taft Perfect Flex Hair Sprey koristim u tu svrhu od kada mi je stigao, i moram priznati da sam zadovoljna. Dosta je jak, a,opet, ne zalepi kosu.


Sto se Perfekt Flex Mousse tice, ne mogu nista posebno da kazem, upotrebila sam ga jednom na mokru kosu i imala sam veoma cudan osecaj na glavi.. :) Tako da, ako je neko zeli, neka mi se javi, rado cu je proslediti dalje...Da napomene, pena NIJE losa, vec ja  proizvode tog tipa  ne koristim, tj, moja kosa ih odbija.



Da li ste probali ove proizvode i kakvi su vam utisci?
P.S. Za prosledjivanje pene sam ozbiljno mislila, ako je neko zeli, neka se javi... :)

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ja uvijam kosu redovno i stalno volim da isprobavam nove lakove. Penu nikad nisam ni stavljala, ali sam kod Ane 2 cat na youtube kanalu čula pohvale za oba proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ova pena savršena, baš sam skoro i ja objavila svoje utiske. :)
    Šteta što tebi ne odgovara, ja je sada redovno koristim, pomaže mi i da se brže isfeniram. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da je pena super, ne kazem da je losa, ali prosto mojoj kosi ne prijaju takvi proizvodi :)

      Избриши
  3. Meni su ovi proizvodi, nakon procitanih nekoliko recenzija, na listi zelja, pa ako nisi jos nikom poklonila penu, javi mi se na mail lignjoslavcic8@gmail.com :)

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu