Sapunska Radionica Terazije i dobijeni poklon

16:53



Nedavno sam kod drage koleginice Marije sa bloga BlogoMarija, u blogo darivanju, osvojila ručno rađeni sapun Sapunske Radionice Terazije. Moram priznati da do sada nisam imala prilike da koristim hand made kozmetiku, u ovom slučaju, sapune.





Ko je i šta je Sapunska Radionica Terazije?
Ova radionica se bavi zanatskom izradom sapuna. Rade malu produkciju sapuna, prema pažljivo izbalansiranim receptima, bez dodataka veštačkih boja i mirisa. Sapuni se boje biljnim dodacima i tek poneki sapun sadrži esencijalna ulja biljaka koja daju blagu mirisnu notu.Izvor.
Osoba sam koja veoma obraća pažnju na estetski izgled proizvoda i njegove ambalaže i tome pridajem veliki značaj. Moram da kažem da se proizvođač ovih sapuna veoma potrudio oko toga. Na slikama vidite i zašto.:)
Prvi utisak- Fantastičan!




Kakao i kurkuma je sapun koji mi je dodeljen. Iako sam imala priliku da odaberem sapun po želji, odlučila sam da to bude iznenađenje, odnosno, da tvorci ovih divnih sapuna sami odaberu nešto za mene. Odabrali su, i to bez greške.
Reč dve o samom sapunu...
,,Maslinovo ulje je prvi sastojak u svim našim sapunima, jer ono daje najdivniji, svilenkast, izuzetno nežni sapun. Ostala biljna ulja doprinose jedinstvenom kvalitetu, pomažući da se stvori blagi, visokokvalitetan sapun koji je dugotrajan i ima bogatu, luksuznu penu.
Uz maslinovo ulje, polazne sirovine za izradu ovog sapuna su palmino, kokosovo i ricinus ulje.
Boja ovog sapuna dolazi od prirodnih sastojaka, kakaa i kurk
ume.''Izvor.

Sastav:




Utisak tokom i nakon upotrebe sapuna:
Kada sam pokvasila ovaj sapun,zaista se pojavila bogata pena. Klizi po koži, koja nakon njegove upotrebe ostaje meka, glatka i svilenkasta.

Šta mi se nije dopalo?
Miris. Mada, to je nešto, u ovom slučaju, totalno zanemarljivo.

Da li bih isprobala još neke sapune iz asortimana Sapunske Radionice Terazije?
Da, naravno. Planiram to da učinim u skorije vreme. Veoma su lep poklon i za drage osobe.

Cena i gramaža:
95grama, 200din.

Gde kupiti/poručiti?

Da li koristite ručno rađenu kozmetiku? Kojeg proizvođača mi preporučujete?
P.S. Obavezno probajte sapun iz Sapunske Radionice Terazije.
Sigurno ćete pronaći odgovarajući za sebe.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Pogledah i sajt, baš zvuče zanimljivo. A stvarno prelepo izgledaju :)
    Moja preporuka za Freshka Gora sapune, pored toga što su super za kožu, divno i mirišu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hocu sigurno! Za njih sam prvi put cula, tj, videla kod tebe na blogu, pogledacu sta nude :)

      Избриши
  2. Da li su ovi sapuni samo za tuširanje? Da li prave sapune za lice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje je da posetis gore naveden njihov sajt, ili im na fb stranici, takodje link gore, pustis poruku, jer ja nemam tu informaciju :)

      Избриши
  3. Drago mi je što ti se sapuni dopadaju <3. Ja sam po tvojoj preporuci (kada sam na stranici, uz vašu pomoć birala neki od sapuna iz asortimana) odabrala kokos. Iako nema miris kokosa, od svih koje sam probala, čini mi se da on najbolje neguje. Obavezno da isprobaj i ti :*

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu