Novembarski GlamBox- Otvaranje

19:52



Jutros mi je konačno stigla draga kutijica GlamBox  koju sam poručila pre oko mesec dana.
Šta je GlamBox?
GlamBox je kutija koja se sastoji  od 5- 6 proizvoda luksuzne kozmetike. Kutija se dostavlja direktno do vaših vrata, uglavnom posle 15. u mesecu. Cena za jedan mesec iznosi 1300 dinara i poštarina je besplatna. Možete je poručiti ovde.


Šta se nalazi u mojoj novembarskoj kutiji?
1. Revlon Style Master Hairspray Photo Finisher 3 lak za kosu srednjeg stepena učvršćivanja.75ml
2. Revlon Style Master Shine Spray Glamourama  sjaj u spreju za završni glamurozni efekat.75ml
3. Badem ulje 30% Krema za lice za suvu i osetljivu kožu.30ml
4. Boss  Ma Vie  uzorak. 2ml
5. Gerovital uzorci krema za lice po 2ml
6. Biodroga Lotus & Science Anti - Age Day Care  5ml.
+ Prospekat za sam GlamBox,Revlon,Gerovital i Biodroga.





Zadovoljna sam proizvodima, rado ću sve koristiti osim anti-age kremice.

Da li ste vi poručili novembarski GlamBox, ako jeste,
šta vam se najviše dopalo?

♡♡♡



You Might Also Like

2 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu