Essence Soo Glow Highlighter

21:18

Ovo je jedan od onih proizvoda kojim sam toliko odusevljena, da je njegova recenzija "upala" preko reda. 



Mnogo volim da kupujem highlightere, a u poslednje vreme me veoma privlace bas ovakvi, kremaste strukture. Essence Soo Glow! Creme Powder  Highlighter je, za mene, veoma prijatno iznenadjenje,jer  po veoma pristupacnoj ceni dobijate zaista dobar proizvod.



Pa da pocnem sa detaljima...
Sam proizvod(4grama)  je smesten u prepoznatljivu okruglu, providnu, plasticnu ambalazu. Dolazi u dve nijanse i obe su prelepe. Konkretno ova nijansa je  20 bright up your life.
Zasto sam se bas odlucila za ovu nijansu? Iz samo jednog razloga,a to je jer volim highlightere koji su vise rozikasti.





Nanosim ga prstom na vrhove jagodica, i daje veoma suptilan sjaj, koji je pogodan za dnevni look. Ukoliko mi je potreban jaci highlight, dodam vrlo malu kolicinu highlightera u kamenu.


S obzirom na to da mi ovaj proizvod savrseno odgovara,rado cu kupiti i drugu nijansu. Cena je,koliko se secam, izmedju 350 i 400 dinara.

Da li ste probali ovaj proizvod,kakvi su vam utisci?
:* :* :*

You Might Also Like

5 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu