Make Up Challenge #4 Celeb Inspired - Kelly Rowland

15:59

Dosao je red i na cetvrti Make Up Challenge. Izabrana je tema Celeb Inspired, sto mi je po malo zadalo muku sta izabrati. :) S obzirom na to da nisam imala bas mnogo vremena, nisam htela da preskocim ovaj Challenge, i izabrala sam malo jednostavniji look. Inspiracija mi je bila Kelly Rowland, ali da budem iskrena, vise mi je pomogla fotografija sa bloga jenniejenkins.tumbrl.com, odnosno, nacin na koji je ova blogerka "skinula" ovaj look.
Nadam se da ce vam se dopasti...



Izvor: jenniejenkins.tumbrl.com



Korisceni proizvodi:
Lice:
- Aura Prime me!
- Loreal True Match tecni puder + Max Factor Pan Stik
- Essence All About Matt Fixing Compact Powder
- Aura Rumenilo Glorious Cheeks 211
- Aura Highlighter 219

Oci:
- Nyx Baza za senku White
- Bez/Simerasta senka iz palete 120/1
- 3 nijanse roze senki paleta 120/2
- 2 nijanse plavih senki iz palete 120/2( donji kapak)
- Essence crna kalajolovka
- Essence Liquid ink eyeliner
- Aura vestacke trepavice 07
- Nyx XXl Maskara

Usne:
- Nyx ruz Narcissus

To bi bilo to od mene za ovaj Challenge, obecavam da ce sledeci biti sa vise fotografija...:)









You Might Also Like

12 коментара

  1. Baš mi se dopada izbor. Fino se slažu boje za koje bih rekla da nikako ne idu, i lepo si skinula izgled. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Iskreno, mnogo je bolje izgledalo uzivo, nesto aparat nije hteo da saradjuje...:/

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu