Beauty TAG

This or That Beauty TAG

13:47

Jako sam srecna sto me je draga Ana2Cats izabarala za nekog cije bi odgovore volela da procita. Ukoliko zelite da procitate njene odgovore za This or That Beauty TAG izazov, to mozete uciniti ovde.



S obzirom na to da sam nestrpljiva mnogo, prelazim na pitanja ( ako to mogu tako da nazovem), odnosno, da izaberem jednu od dve ponudjene stavke.. :)



MAKEUP:
Blush or Bronzer - Bronzer, i zimi i leti.
Lip gloss or Lipstick - Lipstick, nude, neutralni.
Eye liner or Mascara - Maskara, naravno.
Foundation or Concealer - Puder, slazem se sa Anom.
Neutral or Color eye shadow - Zavisi od prilike, ali uglavnom neutral.
Pressed or Loose eye shadows - pressed
Brushes or Sponges - cetke obozavam,  i trenutno samo sa njima radim iako imam i Beauty Blender Sponge.


NAILS:
OPI or China Glaze - Essie, definitivno.
Long or Short - Ranije Long, sada definitivno Short.
Acrylic or Natural - Imam bezbojni gel, ako se to racuna, ako ne, onda natural.. :)
Brights or Darks - Brights.
Flower or No Flower - Bez ikebana i na glavi i na noktima.

BODY:
Parfume or Body Splash - Parfem.
Lotion or Body Butter - Volim i jedno i drugo, ali posto mi je koza uglavnom masnija, biram losion.
Body Wash or Soap - Body Wash.
Lush or Other Bath Company - Dove ili Nivea.



FASHION:
Jeans or Sweat Pants - Farmerke, to se podrazumeva...
Long Sleeve or Short - Short.
Dresses or Skirts -  volim i jedno i drugo, ali haljine su prakticnije... :)
Stripes or  Plaid - bez linijica, tackica, tufnica. sto jednostavnije, to bolje.
Flip Flops or Sandals - ravne sandale.
Scarves or Hats - Nista od ponudjenog. :(
Studs or Dangly Earrings - ne nosim mindjuse...
Necklaces or Bracelets - i jedno i drugo, ali ako moram da biram, neka to budu Zarine upadljive ogrlice.
Heels or Flats - Flats.
Cowboy boots or Riding boots - UGG.
Jacket or Hoodie - Jakna, kozna.
Forever 21 or Charlotte Russe - Forever 21
Abercrombie or Hollister - Abercrombie.




HAIR:
Curly or Straight - Moja kosa je ravna, i nista na svetu joj ne pomaze da bude curly, tako da Straight.
Bun or Ponytail - Rep, najprakticnija 'frizura' .:)
Bobby pins or Butterfly Clips - Neka bude Bobby Pins.
Hair Spray  or Gel -Hair Spray.
Long or Short - Long, long, long...
Light or Dark - Zakleta crnka! :)
Side Sweep Bangs or Full Bangs - Bez Bangs...
Up or Down - kada je cista onda down, a prljava Up... :D



RANDOM:
Rain or Shine - Shine.
Summer or Winter - Leto, mada zima budi lepe uspomene...
Fall or Spring - Prolece.
Chocolate or Vanilla - Cokolada, u svim oblicima.
East coast or West Coast - Uh, nema pojma, koje god...


Devojke cije bih odgovore volela da procitam, i nadam se da me nece odbiti, su:






You Might Also Like

10 коментара

  1. Baš zanimljiv tag ;). Sa zadovoljstvom prihvatam ovaj izazov <3

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaa!!! :D Hvala sto si me tagovala! :D O da, naravno da cu uraditi! Zanimljivo mi je... :D A tag se ne odbija... :D
    Hvala od <3 <3 <3!!! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je super :) Jako zanimljivo ! Prvi put sam na tvom blogu, krecem u prelistavanje ;) !

    ОдговориИзбриши
  4. Nekoliko stavki delim sa tobom ali najvise ove: Ne nosim mindjuse(nemam probusene usi a i ne volim ih) i Zakleta crnka! :D:D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ima probusene usi, tacnije, 8 rupica ( 5 na jednoj strani i 3 na drugoj) ali sam pre recimo godinu dana skinula sve i od tad uopste ne nosim. Presla sam na jace ogrlice :)

      Избриши
  5. Svaka cast na brzini - rasirio se tag kao virus! :D

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu