Make Up Atelier Skola i ono sto sam naucila tamo...

16:28

Danas vam pisem o razlogu zbog kojeg sam na neko ( krace ) vreme bila zapostavila blog. Kao sto ste mozda upoznati, relativno skoro sam ozbiljnije pocela da se bavim sminkanjem i naravno da sam  htela da se usavrsim i upisem neku dobru skolu, za pocetak Basic stepen.
Mnogo sam guglala i trazila, sta bi to bilo najbolje za mene i konacno odluka pada na medjunarodno priznatu MakeUp Atelier Skolu sminkanja. Iako ranije nisam cula za ovu skolu, odlucila sam se iz razloga sto Basic stepen nije  klasican kao sto to vecina kurseva nudi ( mislim na samo nanosenje podloge i senke, bez bilo kakvih tehnika ).
Zvanicni edukator i Atelier umetnik sminkanja jeste Emeše Bačkai, osoba od koje sam mnogo naucila i kojoj sam zahvalna na znanju koje mi je pruzila.


Nesto o Basic Kursu Makeup Atelier skole sminkanja...

,,Ovaj program preporučujemo svima koji žele u najkraćem mogućem vremenskom intervalu naučiti nove tehnike šminkanja: tehniku olovke i 3D tehnike senčenja i onim šminkerima, kozmetičarima, frizerima, koji se bave ulepšavanjem i žele proširiti svoje delatnosti sa profesionalnim šminkanjem. Preporučujemo tako početnicima kao i svim šminkerima, koji se žele usavršiti u 3D tehnikama oblikovanja lica, obrva, usta i naučiti preciznije grafične oblike senčenja oči.
Metoda rada se sastoji od ilustracija i usavršavanja tehnike olovke i akvarela i opis svake šminke kao i tehnike. Prvo počinjemo sa kratkim opisom određenog šminkanja, pa sledi praktični deo i vežbanje na modelima. Strogo pratimo rad naših učenika kao i sazrevanje u svakoj fazi. Dodelujemo kućne zadatke, radne listove i skripte. Posle završenog programa se polaže ispit posle kojeg edukacija se može nastaviti na višem NAPREDNOM stepenu. Edukacija se vodi u manjim grupama ili ponaosob, znači individualno i to na jako zanimljiv, razumljiv i izuzetno efikasan način. Program kurseva prilagođen je svakom ponaosob i trudi se da učenike nauči tehnikama i znanju koje im nedostaju. Njena metoda rada omogućuje postepeno sazrevanje i u teoriji i u praksi. Posle završenog programa BASIC polaže se ISPIT ." ( tekst preuzet sa zvanicnog sajta www.emesebackai.com )



Po zavrsetku skole, dobijate Sertifikat - potvrdu o ucescu Diploma Atelier Paris i vase profesionalne fotografije sa kursa.




Moje ostale radove mozete pratiti na stranici Dana Make Up <3
Za sva dodatna pitanja vezana za skolu mozete mi pisati na stranici ili putem mail-a...


You Might Also Like

12 коментара

  1. Predivno.
    Čestitam!
    Završni rad je besprekoran.

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitke :) Znam da olovka tehnika nije bas laka, i stvarno je lep zavrsni rad :D :)

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam! :) Znam da cu biti dosadna, jer su sve devojek pre mene napisale isto, ali ovo je stvarno savrseno :D

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast, prelepo , pogotovo ovo sa ljubičastom senkom :-)

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu