Balea Teint Perfektion ( comparison with Garnier)

22:41

Dosao je na red i post o Balea Teint Perfektion matirajucoj kremici za lice. Pre ove kreme koristila sam Garnier Perfect Blur  i sada cu vam napraviti malo poredjenje iz mog iskustva sa obe kreme. Pre otprilike mesec dana sam odlucila da probam ovu Balea kremu i s obzirom na to da mi je trebalo manje od mesec dana da je testiram, veoma sam zadovoljna ovim proizvodom. Kao i Garnier kremu, i ovu koristim kao prajmer svaki put pre nanosenja tecnog pudera. Ja licno nemam veliki problem sa porama i borama tako da ne znam koliko zaista opticki prikrije.




Sta Balea kaze?
Krema za savrsen ten. Opticki sakriva borice, pore, nejednakosti i sjaj i to u roku od nekoliko sekundi nakon nanosenja. Posebni keramicki mineralni pigmenti reflektuju svetlost tako da ten izgleda ujednaceno. Svilenkasta formula pruza gladak i nezan osecaj koze,dajuci jos mat izgled. Namenjen je svim tipovima koze.



Kao i Garnier Perfect Blur, tako i Balea Teint Perfection sadrzi silikon koji je zaduzen da zagladi kozu.

Pakovanje je veoma prakticno i za razliku od Garnier kreme, proizvod se lakse istiska iz tube. Obe tube sadrze po 30ml proizvoda i za one kojima je ambalaza presudna prilikom kupovine, oba pakovanja su veoma privlacnog ruzicastog(Garnier) i ljubicastog (Balea) izgleda.

Tekstura kod obe kreme je vazdusasta, veoma lako razmaziva, s tim sto prednost dajem Balei iz razloga sto mi krema ne izleti svuda kada je istisnem iz tube, sto je slucaj kod Garniera.



I za kraj, jos jedan plus dajem Balei zbog cene, koja iznosi 519 dinara. Za razliku od Balea kreme,Garnier kremu cete platiti vise od 700 dinara, sto cete,ako uzmete u obzir gotovo isti sastav kreme, shvatiti da je ipak previse.



Da li ste probali Balea matirajucu kremicu i kakvi su vam utisci?



You Might Also Like

2 коментара

  1. Zdravo,
    nisi nam napisala svoje utiske o proizvodu, vec rec proizvodjaca i tvoj utisak o pakovanju i teksturi..pa me zanima tvoj utisak o efektu samog proizvoda? Da li cini to sto kazu?
    :-)
    Imam ovaj balea proizvod..garnier nisam probala. Mislim da je dobar, ja ga nanosim samo na ovaj deo ispod ociju gde imam malo izrazenije pore i na bore smejalice. Prvo m se cinilo da nema efekta a sada kao da utice sto se vise koristi. :-) pore su se smanjile i ksda ga stavim uopste se ne vide, koristim ga i nekad kad mi sija lice kada nemam masnu kozu pa je to retko... naravno na bore smejalice ne deluje, ne znam da li deluje na drugu vrstu bora :-)
    Lepe su fotografije :-)
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Ana,hvala na komentaru :)
      Napisala sam da ga ja koristim kao prajmer, jer nemam neki problem sa porama i borama tako da ne znam koliko u tome pomaze :) ali kao prajmer mi zaista super radi posao i ne sija mi se lice sa njim :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu