Ashley Body Lotion Amber Flirtation

12:58

Proizvod koji sam skoro otkrila i u koji sam se zaljubila jeste Ashley  Body Lotion Amber Flirtation *Compare to Victoria Secret's Amber  Romance. Vrlo cesto posecujem Alexandar Cosmetics, ali nikad se nisam susrela sa ovim mazalicama za telo.
Prvi put sam ih videla kod Andjelije sa bloga Cosmoholic i odlucila da probam jedan od cetiri ponudjena mirisa. S obzirom na to da mi se jako dopada Amber Romance by Victoria Secret's, odlucila sam se za Ashley Amber Flirtation koji ima slican miris kao vec spomenuti Victoria Secret's losion.



Losion je veoma hidratantan, obogacen ekstraktom avokada i uljem semenki grozdja. Ima miris ambera i slatkog krema. Miris se dosta dugo zadrzava na kozi,kozu cini mekom, glatkom i mirisnom.



Pakovanje je veoma elegantno i prakticno. Dovoljno je samo da pritisnete cep i istisnete zeljenu kolicinu proizvoda. Konkretno ova ambalaza sadrzi 236ml i cena je 490 dinara. Postoje i veca pakovanja od 948ml po ceni od 1290dinara.


To bi bilo to sto se tice mog mirisljavog otkrica. :)
Da li ste probali neki od cetiri Ashley losiona?





You Might Also Like

6 коментара

  1. Jao količine, 236ml :D ambalaža je divna i obožavam VS sprejeve i losione, šteta što nam nisu dostupni. Nama u BiH naravno nisu ni ti dostupni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni je bilo presmesno to 236 :D Ej pa kod nas u Lilly stigli sprejevi,cinimi se da su 950 din na akciji,bar su bili..a za losione ne znam :)

      Избриши
  2. Drago mi je da ti se dopadaju, da me ne ubiješ ako sam preporučila, a ne valja :))
    Ja imam tri, nemam samo ljubičasti, on mi se jedini nije dopao... Rozi ću uzeti i u većem pakovanju, obožaaaaaaaavam ga! :D Miriše jako kao parfem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je sledeci na redu rozi :) moja sestra je uzela ljubicasti,meni je grozan :) ovog imam jos malo tako da cu uskoro u nabavku :))

      Избриши
  3. Zvuci super sto je hidratantan :), nisam dugo bila U Alexandru, stavicu ga na wl za sledeci put, inace svidja mi se i nijansa ruza iz Mini May favorites :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koza ga brzo upije i sto mi je super, ne masti je :) Obozavam taj malecki ruz,imam ga jos malo :/ :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu