Nyx,Nyx,Nyx...♥♥♥

13:44

I da, konacno NYX stize u Srbiju!♥Prosle godine je Americki brend make up-a konacno dosao do nas...Bogato pigmentovani proizvodi,veoma isplativi, jer sa malom kolicinom nanosenja dobija se fantastican izgled, kako za dan, tako i za noc..Imaju divnu paletu senki, mat i kremastih ruzeva, zatim puderi, korektori, olovke za obrve, oci, usne, ma svasta...:) Izdvojicu svoju malu kolekciju NYX-a koju trenutno imam, ali se radujem prosirenju...:)♥
Predstavljam vam svoju malu porodicu Nyx-a...:)


1. Prvi proizvod on NYX-a  koji sam kupila bila je Olovka za oblikovanje obrva . Olovka ima dva zavrsetka. Univerzalna braonkasta nijansa za popunjavanje obrva i highlighter za naglasavanje dela ispod obrva i unutrasnjeg dela oka, kao i za vizuelno podizanje luka obrve...

 2. Drugi po redu proizvod  je  Nyx stay matte but not flat tecni  puder  u  nijansi 06-medium beige. Ovaj puder je na bazi vode,bez ulja.Dobar je za dnevnu sminku, kada zelite nesto lagano na licu. Moc pokrivanja mu nije bas najsjajnija. Na slici je prikazano kako pokriva bubuljicu...








3. Treci proizvod Nyx HD Studio Photogenic Foundation sam kupila u nadi da sam konacno pronasla pravi puder za sebe...Ali,na zalost, dobar mi je samo kao podloga u tankom sloju. Meni iskreno nista ne pokriva,tako da ga koristim iskljucivo kao podlogu...








4. Kremasti ruz za usne u nijansi Narcissus je moj cetvrti Nyx-ov proizvod. Ruz je u nekoj pink nijansi, vrlo je pigmentovan. Kombinujem ga sa nude olovkom ili sjajem za usne, i zaista je savrsen..





Sam  ruz...


 U kombinaciji sa sjajem i nude olovkom...

5. Peti proizvod jeste  Nyx  Natural Paleta Senki. Ova paleta je prosto savrsena! Koristim je svakodnevno kombinujuci nijanse.Svetlije preferiram za dnevni make up, dok za vecernji  make up naglasavam  dodavanjem tamnijih nijansi...



6. Sesti proizvod.ujedno i poslednji koji sam kupila jeste Nyx Matte Finish, sprej za matiranje lica (fiksator).Sprej za mat zavrsni izgled. Fiksira sminku i sprecava razmazivanje.Vrlo je lak na licu. Koristi se tako sto se bocica protrese i poprska se po licu sa razdaljine od 15tak cm...



.....I to bi bilo to sto se tice moje Nyx kolekcije...Nadam se da cu uskoro posetiti Alexandar Cosmetics i prosiriti svoju Nyx porodicu .... :)

You Might Also Like

4 коментара

  1. a usta-cista 10ka :))
    senke su odlicne, obozavam braon i sve njene nijanse! moram kupiti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Senke su toliko dobre da moram uzeti jos jednu paletu,za 'ne daj Boze' :)

      Избриши
  2. Koja je bila cena senki, secas li se?

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu